RAI – METSTRADE

De METSTRADE in Amsterdam RAI is 's werelds grootste vakbeurs voor de pleziervaart. Tijdens de B2B beurs worden productlanceringen gepresenteerd door exposanten uit meer dan 40 landen. E-conomy heeft door middel van Facebook en LinkedIn het bereik van METSTRADE vergroot en meer bezoekersregistraties gerealiseerd.

Indrukwekkende resultaten

  • Toename bereik social +300 %
  • Behaalde registraties t.o.v. de doelstelling +120 %

Alle resultaten op een rijtje:

  • Sterke toename van het aantal (nieuwe) registraties
  • Toename bereik LinkedIn
  • Toename bereik Facebook
  • Toename brand awareness
  • Verbetering van de online zichtbaarheid via een succesvolle Adwords campagne

Dit zegt de klant:

"In een relatieve korte periode is er door E-conomy een succesvolle AdWords en Social campagne opgezet voor één van onze (niche) evenementen. Direct was er sprake van een heldere, professionele en duidelijke aanpak. Door de toewijding en deskundigheid van E-conomy zijn de afgesproken targets behaald, iets waar wij zeer tevreden over zijn."

Nick Kerschgens Online Marketeer RAI

RAI METSTRADE

Doelstellingen

Primaire doelstelling:
Realiseer meer bezoekersregistraties.

Secundaire doelstelling:
Bereik doelgroepen die nog niet bekend zijn met METSTRADE.

 

Strategie en proces

Realiseer meer registraties door de uitbreiding van online marketing activiteiten en de inzet van social media kanalen (Facebook & LinkedIn).

 

Diensten die zijn ingezet bij deze campagne

  • Business Class, E-conomy prijzen
  • 15 jaar ervaring
  • Google Premier Partner